دستگاه دوخت پلاستیک

از دستگاه های دوخت پلاستیک در صنایع و خطوط تولید استفاده می‌ شود. این دستگاه‌ها توانایی پرس همه نوع نایلون‌ با جنس‌هایی فویل آلومنیوم، ترسبافون، متالایز ، سلفون، وی پک، کیسه‌های حجیم و سنگین، پلی‌آمید و پلی‌اتیلن را دارند. دستگاه دوخت دستی، رومیزی، پرس پدالی، ریلی، مگنتی، پنوماتیک، پرتابل و … از همه جور دستگاه دوخت پلاستیک را شامل می شوند.

مدل های دستگاه دوخت پلاستیک

در بخش پایینی لیستی از می توانید از هر نوع دستگاه دوخت پلاستیک را برای شما قرار دادیم تا اشنایی کلی با مدل ها داشته داشته باشید.

  • دستگاه دوخت رومیزی
  • دستگاه دوخت ریلی
  • دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پلاستیک رو میزی

دستگاه های دوخت دستی یا رو میزی از نیروی دست برای دوخت کمک می گیرند و به صورت نیمه اتوماتیک عمل می کنند. این دستگاه با استفاده از حرارت لبه بالایی کیسه را می‌چسباند و اکثرا بخاطر سرعت کمی که دارد، این دستگاه‌ ها در کسب و کارهای کوچک، کارگاه ‌ها، فروشگاه‌ ها و کسب و کارهای خانگی استفاده می شود. همه دستگاه های دوخت رومیزی با برق 220 ولت شهری کار خود را انجام می دهند و توان مصرف  زیادی ندارد.

این دستگاه ها با  اندازه طول دوخت های 20، 30، 40، 50، 60 سانت وجود دارند، عرض دوخت این مدل دستگاه ها 2 میلی متر هست و مناسب بسته‌بندی ها با وزن های کم هستند. با توجه به قیمت های مناسبی که دارند این دستگاه ها با برای بسته‌بندی گیاهان دارویی، زعفران، میوه خشک و کسب و کار های خانگی با تیراژ پایین بسیار مناسب هستند. مدلهای کاتر دار دوخت رومیزی پیشرفته تر از مدل های معمولی هستند که همراه با پرس پلاستیک قابلیت برش پلاستیک را نیز دارند.

همچنین بخوانید
ظروف یکبار مصرف PP و PS

دستگاه دوخت پدالی

این مدل دستگاه ها متضاد مدل های رومیزی پایه دارها هستند و یک میز نگهدارنده محصول هستند و فک های قسمت دوخت و پرس با فشار روی پدال دستگاه حرکت می کنند به همین دلیل به این نوع دستگاه ها، دستگاه دوخت پدالی یا ایستاده می گویند. زخیم بودن قسمت پرس این دستگاه ها عموما بین 2 میلی متر تا 15 میلی متر می تواند باشد و نوع فک های پرس آن نیز به صورت خطی و شطرنجی هستند. طول دوخت این دستگاه ها را نیز از بین 20 سانت تا 300 سانتی متر می توانید انتخاب کنید.

این مدل دستگاه ها برای کارگاه و تولیدی های با حجم زیاد مناسب هستند، بخاطر اینکه هم استحکام دوخت و هم سرعت کار بالایی دارند. عملکرد با دستگاه های دوخت پدالی بسیار ساده و بدون دانستن دانش و تخصص خاصی می باشد. همینطور ولتاژ کاری این دستگاه ها نیز 220 ولت شهری می باشد.

دستگاه دوخت پلاستیک ریلی

این مدل دستگاه که به دوخت پلاستک ریلی شناخته می شود. محصول که روی دستگاه قرار می گیرد و به واسطه ریلی که روی دستگاه هست به طرف قسمت دوخت فرستاده‌می‌شود . با حرارت و همراه  فشار غلطک ها عملیات دوخت انجام می شود. دستگاه های دوخت ریلی نیز دارای مدل های مختلفی هستند . دوخت ریلی افقی و دوخت ریلی عمودی، که وابسته‌به نوع کار خود می توانید انتخاب کنید.

در دستگاه پرس پلاستیک ریلی افقی بسته‌بندی محصول به در حالت‌خوابیده و افقی اعمال می شود. محصولاتی که جامد هستند و خطر ریخته‌شدن مواد روی ریل وجود ندارد با مدل های افقی انجام می شود. در دستگاه پرس پلاستیک ریلی عمودی محصولات به شکل عمودی به داخل دستگاه می فرستد تا دستگاه، دوخت را به شکل ایستاده‌انجام‌دهد و بسته‌بندی به صورت کامل و بدون مشکلی انجام شود. این مدل از دستگاه ها برای بسته‌بندی موادی که خطر ریخته‌شدن دارند مناسب هست.

همچنین بخوانید
 ظروف یکبار مصرف رستورانی

این مدل دستگاه ها با برق 220 ولت کار می کنند و برد تنظیم سرعت و حرارت دوخت هم دارند که وابسته به نوع جنسی که انتخاب کردید دوخت بزنید می توان تنظیم کرد. در مدل های دوخت ریلی علاوه بر عملیات دوخت توسط دستگاه قابلیت درج تاریخ بر روی محصول نیز فراهم شده است که سرعت کار را بالا می برد و یکپارچه عمل می کند.

کلام آخر

شرکت میلان صنعت با فعالیت در زمینه ساخت ماشین آلات صنایع پلاستیکی به خصوص ظروف یکبار مصرف و خط تولید ورق های پلیمری توانسته‌است با بالا بردن کیفیت،گارانتی و خدمات پس از فروش بموقع، سری جدید ماشین آلات خود را از نظر کیفیت و ظرافت و بهرو وری متمایز نماید.
ما به عنوان عضوی از چرخه اقتصادی کشور، پیشتاز درتولید و فروش صدها ماشین تولید ظروف پلاستیکی و دستگاه پرس وکیوم فرمینگ بهترین کیفیت را با حذف واسطه و بطور مستقیم و قیمتی مناسب دردسترس مصرف کننده قرارمی دهیم تا همچنان در گردش و رونق صنعت سهیم باشیم.

 

امتیاز شما : post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *